13 Nisan 2017 Perşembe

İstek Paneli v1.0 Scripti

                                                       PHPScriptlerim  tarafından dağıtılan istek  radyo istek paneli scripti ‘dir. Scr... thumbnail 1 summary
                                                      

PHPScriptlerim tarafından dağıtılan istek radyo istek paneli scripti‘dir. Script içerisinde yapılan istekleri görebileceğiniz ve silebileceğiniz basit bir yönetim paneli bulunmaktadır.

Özellikleri
1. Yönetim paneli
2. DJ ve admin ekleme
3. Renk değiştirme (yönetim panelinden)
4. İstek yapan kişinin ip adresini görüntüleme
5. Güvenlik kodu


Kurulumu
1.Bir veritabanı oluşturun ve SQL klasöründe bulunan veritabani.sql.gz dosyasını oluşturduğunuz veritabanından içe aktarınız. Veritabanı üzerinden içe aktarmayı bilmiyorsanız 
2
. Site Dosyaları > config.php dosyasını açarak veritabanı bilgilerinizi düzenleyin.

3. Site Dosyaları klasöründekileri tüm dosyaları sunucunuza atınız.


1
2
3
4
$dbhost = "localhost";
$dbuser = "Veritabanı Kullanıcı Adı"; //Veritabanı Kullanıcı Adı
$dbpass = "Veritabanı Şifresi"; //Veritabanı Şifresi
$dbdata = "Veritabanı Adı"; //Veritabanı Adı

Yönetim Paneli: www.site-ismi.com/yonetim şeklindedir.
Kullanıcı Adı: admin
Şifre: admin

indirme linki https://yadi.sk/d/tljE-AJ-3Gwqw8
zip sifresi worprestemalari.blogspot.com.tr




Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Konular

Sponsor